Telefonkö

Inlämnad av:

Christoffer Andersson, 2015-02-13 11:18

Slutdatum:

2015-08-12

Istället för att bli uppringd när man kontaktar en mottagning & lämnar sitt personnummer/telefonnummer önskar ja att man som tidigare kan välja att stå kvar i en telefonkö även om den är lång

Svar från landstinget

Hej Christoffer

Tack för ditt förslag! Landstingets återuppringningssystem fungerar så att man sätter olika villkor i systemet, till exempel hur lång väntetiden i telefonkön ska vara. Är väntetiden för lång erbjuds man enbart en tid att bli uppringd, men är väntetiden kortare än villkoret erbjuds man att stå kvar i kö och vänta. Dessutom erbjuder många mottagningar dygnet runt-öppet, för att kunna boka tid när det passar kunden.

Vänlig hälsning
Denise Norström (S)
Landstingsråd
Landstinget Västmanland

Inlämnad av Christina Ersson den 2015-08-14 13:45


Underskrifter

Det här förslaget är avslutat.

Ingen har skrivit under detta förslag.

Diskussioner

låst tråd

Forum Administratör

Medlem sedan: 2012-03-08 15:23

Inlagt: 2015-03-02 10:22

Forum tråd för förslag Telefonkö inlämnat av Christoffer Andersson.

Underskrifter

0

underskrifter

Populäraste förslagen

Rehabilitering på folkhögskola

216 underskrifter

1425 kronor mer till sjuksköterskorna!

163 underskrifter

Inrätta direktbussen Skinnskatteberg-Västerås som permanent linje!

130 underskrifter

994 underskrifter på totalt 83 förslag

Senaste förslagen

Samtalsklimat.nu

1 underskrifter

Parkeringar!

0 underskrifter

Direktbuss HallstaCity till Erikslund

24 underskrifter

994 underskrifter på totalt 83 förslag

Portal levererad av